Fysioterapia

Kirkkonummen Palvelukeskus tarjoaa yksilöfysioterapiaa kaiken ikäisille ja kuntoisille asiakkaille. Teemme myös kotikäyntejä lähialueella. Tiedustele rohkeasti kotikäyntimahdollisuuksia.
Yksilöfysioterapiat mahdollisia arkipäivisin klo 8 – 16.

Milloin fysioterapiaan hakeutumista olisi syytä harkita?

1. Olet menossa leikkaukseen tai toipumassa operaatiosta. Esim. lonkkaproteesi
  2. Koet toimintakykysi alentuneen. Kotiaskareet vaikeutuvat tai harkitset sinulle tärkeän harrastuksen jättämistä muuttuneen tilanteen esimerkiksi heikentyneen tasapainon tai vähäisten lihasvoimien takia.
  3. Kärsit nivel- tai lihaskivuista. Joskus kipu kroonistuu ja se hallitsee liikaa elämää.
  4. Akuutti eli yllättävä kiputuntemus, jäykkyys tai vamma vaikeuttaa arkeasi.
  5. Olet saanut lääkäriltä kehotuksen hakeutua fysioterapeutin luokse. Tarvitset esim. jumppaohjeita tai manuaalista terapiaa.

Olet myös saattanut saada kuntoutuspäätöksen esim. Kelasta tai HUS:n kautta.
Kirkkonummen Palvelukeskus toimii palveluntuottajana tahoille, joihin kuuluu

Mikäli olet itse, tai omaisesi on, epätietoinen siitä mitkä ovat asiakkaan oikeudet kuntoutuksen ja kuntoutuspaikan valinnan suhteen voit tutustua Kuntoutusyrittäjien laatimaan oppaaseen aiheesta.
Sähköinen opas asiakkaan oikeuksista

Klikkaa tästä  ja varaa aika fysioterapiaan

Mikäli et löytänyt sopivaa aikaa nettiajanvarauksesta,
ota yhteyttä puhelimitse:

Christa 045 883 6560